Seniorer

Seniorkredsen

Seniorkredsen er hyggelige eftermiddage med indhold for alle på 60+. Programmet er varieret, og vi hygger, synger sammen, tager på udflugter, hører foredrag og drikker en hel del kaffe. Kredsen samles på folkekirkelig baggrund og er åben for alle. Tag gerne en ven eller nabo med - eftermiddagene er gratis, og vi har ikke medlemsskab.

Seniorkredsen afholdes på folkekirkelig grund i et samarbejde mellem Græsted kirke og Indre Mission i Græsted den sidste fredag i måneden fra kl. 14:30-16:30 i GLIMT, Græsted Hovedgade.

Bag arrangementet er en arbejdsgruppe bestående af Bendt Nielsen, Marianne Fürstling, organist Susanne Clod Pedersen og sognepræst Ole Backer Mogensen. Vi kan i begrænset omfang hjælpe med transport - ring til Bendt (60939176)

Programmet kan ses i kirkens aktivitetskalender.

Bendt Nielsen, Tel: 60939176

Ole Backer Mogensen, Tel: 42402889